Japan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yara - WaarBenJij.nu Japan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yara - WaarBenJij.nu

Japan

Blijf op de hoogte en volg Yara

07 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Amsterdam

Het aftellen voor het grote vertrek is begonnen. Steeds zenuwachtiger bedenken we wat we allemaal meenemen, welke gidsjes en hoeveel sokken. Het liefst gaan we zo licht mogelijk bepakt op reis, zodat we met zware tassen gevuld met herinneringen en ander moois terug kunnen komen.

Maar voordat we aankomen in Tokio, zullen we eerst een lange vlucht moeten maken. We hopen op een gangpadplaats voor Tim, zodat hij zijn lange benen kan uitstrekken - 80 euro betalen voor extra beenruimte vonden we toch wat te gortig.

Volgens onze eigen klok zullen we 24 uur later in Tokio landen, de werkelijke tijdsduur is korter. Waarschijnlijk zullen we flink in de war zijn met bedtijd en opstaan. Evengoed zullen we daar ook van profiteren, in de vroege ochtendkoelte door een vreemde stad banjeren is altijd mooi; spannende luchten en vast in Tokio vele lichtreclames.

We kijken er enorm naar uit en hopen dat jullie op deze wijze een beetje van onze reis kunnen meegenieten. Op de bladzijde hieronder zie je de kaart van Japan, met daarop aangegeven de route die we gaan afleggen.