Een kort maar krachtig Acco avontuur - Reisverslag uit Haifa, Israel van Yara - WaarBenJij.nu Een kort maar krachtig Acco avontuur - Reisverslag uit Haifa, Israel van Yara - WaarBenJij.nu

Een kort maar krachtig Acco avontuur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yara

30 Juli 2008 | Israel, Haifa

22 juli

Afgelopen week zijn we naar Acco geweest. Een erg leuke stad aan de zee. In de hele stad rook je de zoute zeelucht en proefde je zout op je tong. De stad was dus prachtig, maar de rondleiding was verschrikkelijk. Van te voren had ik bedacht dat ik niet met de vervelende Amerikaanse tourguide zou meegaan, maar op de één of andere manier was ik toch weer in zijn groep. Deze man is echt all over the place, hij wil zo veel vertellen in te weinig tijd dat er eigenlijk niets interessants uit hem komt. Het is een klein mannetje met korte beentjes en hij rende in een razend tempo door de stad. De dag in Acco was de warmste dag tot nu toe en terwijl de stad niet enorm groot is was er veel te zien. En de Amerikaan wilde ons dan ook echt alles laten zien, maar het was beter geweest als hij een selectie had gemaakt van de meest interessante plekken. Hij was zo enthousiast dat hij de tijd vergat en in plaats van 1,5 uur vrije tijd, werd het steeds korter. Uiteindelijk hadden we maar 30 minuten en konden we de beste humus plek niet vinden en zijn we ergens anders beland. In de bus was heerlijke airconditioning en konden we uithijgen van onze zware warme dag.